✔️ Vertrouwde huidkliniek in Amstelveen

✔️ Hoogwaardige apparatuur

Lees over

Huidaandoeningen

Hoe ontstaat het, wat is het effect en wat kun je ertegen doen?

Beenvaten

Beenvaatjes kunnen spontaan ontstaan, maar soms is er een onderliggende oorzaak, zoals aanleg voor spataderen. Verschillende factoren kunnen bijdragen aan het ontstaan van beenvaatjes, waaronder erfelijkheid, een staand beroep, zwangerschap, of aandoeningen die de vaatwanden beïnvloeden. Vaak worden deze vaatjes als ontsierend en storend ervaren. Met onze vaatlaser kunnen we deze vaatjes veilig en effectief behandelen. We maken hiervoor gebruik van onze krachtige 1064nm ND-Yag laser. Het licht van de laser wordt geabsorbeerd door het bloed in het bloedvat. Hierdoor wordt energie omgezet in warmte en het vat wordt vernietigd. De restanten van het kapotte vaatje worden opgeruimd door het lichaam, dit kan ongeveer 8 weken duren. Na één behandeling zie je vaak al verbeteringen. Afhankelijk van het gebied en type vaatjes zijn er meerdere behandelingen nodig. Plan je gratis intake in met onze huidtherapeut en ontdek hoe snel jij van je beenvaatjes af kunt komen.

Intake

Tijdens het gratis intakegesprek met onze huidtherapeut wordt jij goed geïnformeerd over de behandelmethode en kiezen we de meest geschikte behandelmethode afgestemd op jouw type beenvaten.

Laser

We maken gebruik van de krachtige Clarity2 laser, afhankelijk van de kleur van het beenvat maken we gebruik van de 1064nm ND-Yag of 755nm Alexandrite laser.